Få inspiration fra virksomheder, der har styrket deres RESILIENS. De har opbygget tættere kunderelationer ved at tilpasse deres forretningsmodel – og dermed øget virksomhedens værdi.
OJM har ændret sin forretningsmodel fra projektbaseret salg til dedikerede produktionslinjer med lange kontrakter og åbne kalkulationer. Denne transformation fra en traditionel maskinvirksomhed til en automatiseret industrivirksomhed skaber forudsigelig omsætning og stærkere kunderelationer, hvilket øger OJM’s RESILIENS og konkurrenceevne på markedet.
Hilti har transformeret sin forretningsmodel fra salg af håndværktøj til håndværktøj-som-en-service med lange kontrakter og selvbetjeningsplatforme. Denne overgang fra transaktionssalg til serviceaftaler skaber øget RESILIENS og forudsigelig omsætning, hvilket styrker Hiltis kunderelationer.
Smooth Robotics har skiftet fra licenssalg til abonnementsmodeller med direkte adgang til slutkunder og lock-in af integratorer via en kundeportal. Denne ændring skaber tilbagevendende indtægter og stærkere kundeloyalitet, hvilket øger virksomhedens RESILIENS og giver en mere stabil forretning.
Amazon Prime har udviklet sig fra webshop til kundeklub og tilbyder nu både produkter og services som streaming og gratis fragt. Med 230 millioner medlemmer og en medlemsomsætning, der styrker kundeloyalitet, er Prime et eksempel på, hvordan forudsigelige indtægtsstrømme øger både værdi og RESILIENS.
Cadesign Form har udviklet deres forretningsmodel fra projektafregning til årlige aftaler og licenserede kundeapplikationer, hvilket skaber forudsigelig omsætning og stærkere kunderelationer. Med fokus på digital integration og faste kundeaftaler optimerer Cadesign Form stabiliteten og opnår større RESILIENS.
Lad os samarbejde
Jeg kan inspirere og facilitere din rejse mod mere RESILIENS i din virksomhed
Læs mere45 minutters keynote
2 timers workshop - Insigths for leaders
1-2 dages workshop
Michael N. Wilkens, PinPointers ApS
Niels Hansens Vej 29 5700 Svendborg Danmark